Pagina's

zaterdag 28 december 2013

Clarks

Hello guys!
Misschien kennen jullie deze fashionable schoen al en zijn jullie ook de gelukkige bezitters van de zogeheten Desert Boots, maar ik schrijf er toch een klein stukje over.

Ik vond de schoenen al een tijdje leuk, maar ik had geen idee welke kleur ik moest kopen.
Ik had veel vrienden en natuurlijk mijn moeder al om advies gevraagd, maar iedereen had verschillende meningen over de kleur en ik vond dat ik er ook wel zelf uit moest komen.
Ik besloot dus om een winkel in de stad te zoeken die de Desert Boots verkocht en ik vond het winkeltje Calico Jack in Venlo. Ik had van die winkel nog nooit iets gehoord dus ik besloot er even een kijkje te nemen. " Wat een leuke winkel." Ze verkopen echt de aller hipste schoenen die nu helemaal in zijn. Maar ik kwam voor Clarks. Ze hadden een ruim aanbod voor de kleinere maatjes, maar ik moet weer maat 41 hebben hoor. Dus ik kon kiezen uit 2 kleuren. Olijfkleurige Clarks en bruine. De zool van de olijf kleurige was meer beige en de bruine was hetzelfde als de schoen zelf.
Ik kreeg nog wat tips van de verkoper dat de beige zool veel modieuzer was en dat vond ik zelf ook. Je kan de olijfkleurige dus met iets meer kleuren combineren. Na lang getwijfel koos ik toch voor de Clarks met olijfkleur. Ze zijn echt een aanwinst voor mijn schoenen collectie en voor 124.95,- helemaal niet duur omdat de kwaliteit van de schoen zeer goed is. Hieronder nog een foto van de uiteindelijk gekochte schoen. Helaas zien die van mij er niet meer zo ongeschonden uit, omdat ik ze vaker draag. Ik zou zo weer een paar kopen.



Veel liefs, Kiki

Ps. Wat vind jij van deze schoen? Deel het in je reactie. :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten