Pagina's

maandag 30 december 2013

Maybelline BabyLips

Je kent ze misschien al, de populaire Baby Lips van Maybelline. Misschien een beetje laat, maar ik schrijf er toch een review over.

Normaal gebruik ik altijd labello of andere lipbalsempjes om mijn lippen zo verzorgd mogelijk te houden, maar ik ben altijd wel in voor verandering dus ik ging naar de Etos en sloeg ze alle vijf in.
Er was een actie dat ik 2.49,- moest betalen i.p.v. 3.49,-, no big deal.






Hier zie je hoe leuk de Baby Lips eruit zien. Ik vind de kleurencombinatie heel leuk en het spreekt me heel erg aan. De vijf verschillende varianten passen perfect bij jouw mood. Ben jij een sportief type? Dan past de Hydrate (blauw) BabyLips helemaal bij jou. Ben je op dat moment meer  in de avontuurlijk bui, gebruik dan de Minst Fresh (groen) en de Intense Care (geel) past helemaal bij een spirituele bui. Deze Baby Lips geven alle 3 geen kleurte af. Wil je dus voor een licht subtiel kleurtje? Ga dan voor Cherry Me (oranje) de verleidelijke rode kleur of Pink Punch met een romanische roze teint. (roze).

Ook hebben de Baby Lips ieder een identieke geur. Iedere keer als ik er eentje op heb ruik ik aan mijn lippen en dan word ik helemaal bedwelmd door de heerlijke geur.
Mijn favoriete Baby Lips is toch wel Cherry Me, die ruikt het lekkerst en geeft ook nog een kleurtje af.

 -Blauw ‘hydrate’ citroen en basillicum geur
 -Groen ‘freshen’ basillicum geur
 -Geel ‘repair’  kers- en amandelgeur
 -Oranje ‘Cherry me’ kersengeur
-Roze ‘Pink Punch’ passievruchtgeur

Wat je misschien nog niet wist is dat de kleurloze Baby Lips bescherming bieden tegen UV-straling, dat is helemaal top dus. Verder zitten er ook nog allerlei verzorgende ingrediƫnten in.

 

 
 
Centella Asiattica is een krachtig kruid dat alleen in AziĆ« groeit. Daar wordt het al eeuwen gebruikt vanwegen de geneeskrachtige werking.
 
Ik gebruik de Baby Lips nu al een maand en ik merk duidelijk verschil. Eerst waren mijn lippen droog en overzorgd, maar nu zijn de zacht en ik heb geen last meer van velletjes. Mijn lippen voelen nu als "Baby lipjes."
Ook is de Baby Lips zelf ontzettend zacht en ik blijf maar door smeren.
 
Baby Lips is te koop voor 3.49,- bij de meest drogisterij, waar alle Maybelline producten liggen. Ik raad ze allemaal aan, voor elke dag iets anders.
 
Welke Baby Lips vind jij het leukst?
 
Dikke kus,
 
Kiki



Geen opmerkingen:

Een reactie posten