Pagina's

dinsdag 31 december 2013

Happy new year!


Hey allemaal! Aller eerst wil ik jullie een prettig 2014 wensen! Ik kan het haast niet geloven, maar het is al 2014. Oh yeah, mijn eerste post van dit jaar.
Hoe was jullie dag gister? Ik had lekker uitgeslapen, ofja het was niet mijn bedoeling om tot half 10 in bed te blijven liggen. Ik was door mijn wekker heen geslapen. Haha. Ik had de wekker om half 8 gezet om nog even iets aan te passen aan mijn blog, maar ik had de wekker blijkbaar in zombie toestand uitgezet. Ik werd dus wakker om half 10. Toen had ik lekker gedoucht, make-up opgedaan en m’n vader geholpen met oliebollen bakken. Dat is bij ons in de familie een soort van niewjaars traditie geworden. Heel lekker, maar ik at me al snel misselijk. Daarna was er nog wat bezoek gekomen tot 6 uur. Ik vind het altijd wel leuk als we nieuw jaar met wat vrienden en familie vieren, helaas ging dat niet door.

Flink geknald? Ik hoop dat het aantal gewonden wat gedaald is dit jaar, maar ik hoorde toch wel een paar keer de ambulance. Ik zelf ben lekker gaan kijken, veilig achter het glas met mn kat. Het weer was een beetje druilerig en vanuit mijn kamer kan ik alles heel goed zien.

happy new year


2013 is nu officieel afgelopen, jammer? Nou nee, ik hecht niet zoveel waarde aan de getallen, ik wed dat ik weer een halfjaar lang 2013 i.p.v. 2014 op mijn proefwerk blaadje schrijf. Haha. Mijn terugkijk  op 2013 is dat 2013 best een gek jaar voor mij is geweest. Ik was voortdurend aan het veranderen que kledingstijl, muziek smaak, en nog wat persoonlijke dingen die ik liever niet vertel. Ik kwam in eind 2012 op de middelbare school, toen droeg ik vrolijke kleding, beetje kinds nog. Begin 2013 begon ik zo veel zwart te dragen, ik snap niet echt dat ik daar mee naar school durfde te komen. Daarna werd het iets minder en nu is bijna al het zwart eruit en probeer ik een kledingstijl te vinden die echt bij me past.

Ik ben vanplan om van 2014 een beter jaar te maken dan van 2013. Ik wil meer dingen durven en mijn angsten overwinnen. Ik wil weer mezelf kunnen zijn!

Hoe kijk jij terug op 2013?
Dikke kus,
Kiki

Geen opmerkingen:

Een reactie posten