Pagina's

maandag 30 december 2013

Goede voornemens 2014

Hallo allemaal! Aan het einde van het jaar begin ik altijd aan mijn goede voornemens.
Jammer genoeg wordt dat weer zo'n onafgemaakt project.
Ik ga proberen me er dit jaar wel aan te houden en daarom zet ik mijn goede voornemens op mijn blog. Misschien kun jij er ook nog wel wat inspiratie uithalen.





-Proberen dagelijks iets op mijn blog te schrijven.
  Ik denk niet dat dat altijd haalbaar is, omdat ik het zo druk heb met school en sport.
-Mijn tijd beter benutten.
 Niet meer zo veel hangen en niks doen, maar dingen ondernemen.
-1 keer per week minstens joggen.
 Ik was dat al een keer vanplan maar het komt er maar niet van.
-Beter mijn best doen op school.
 Ik doe momenteel 2 atheneum en ik ben van plan dat niveau te houden.

Het zijn niet veel voornemens, maar het lijkt me wel moeilijk om me er altijd aan te houden.
Wat zijn jouw voornemens voor 2014, deel het in je reactie.

Lots of Love,

Kiki

Geen opmerkingen:

Een reactie posten